Merhaba…

123Yazmak için blogda durmak.. Peki neden?

Bu sorunun yanıtını Shine filminde hikayesini izleyebildiğimiz, David Helffgott o kadar güzel veriyor ki, üstüne söz söylemek işi bozacak.

Bu arada, röportajı yapan Şeniz Erten’e de teşekkür etmek isterim. Gerçekten okurken çok hoşuma gitti.

Neyse konumuza gelelim.  Helffgott’a yöneltilen soruda, benim sorum saklı ve yanıtında da benim yanıtım.

“Dünya sizi özellikle hayatınızı anlatan Oscarlı “Shine” filminden sonra tanıdı. Film, kariyerinizi ve hayatınızı değiştirdi. Siz, filmi nasıl buldunuz?

“Harika bir film! İnsana, ilham ve cesaret veriyor. İnsanlarla acımı paylaşmak onu azalttı ve bu çok harika bir histi.”

Evet… Kolay zamanlar değil benim için… Bunu kolaylaştıracak birşeyler bulmak da zor. Derken anladım ki, paylaştıkça acılar azalıyor, sevinçler de çoğalıyor…

Kulağa klişe geliyor, oldukça basit…

Bir hocam demişti ki -çok yaşasın- bilgelik karmaşık cümleleri kurabilmek değil, onları çözebilmektir.  Basit olan kolay unutulur… Bilgelik, onları anımsatabilmektir.

Helffgott, bir filozof değil. Bir piyanist. Ama onun bilge olmadığını kim söyleyebilir ki?

Bana merhaba demek için bilgece bir sebep verdi.

2 Yorum

Filed under Asıl mesele...

2 responses to “Merhaba…

  1. Şeniz Erten

    Merhaba Elif 🙂

    Ben Şeniz Erten 🙂 Röportajımı beğenmene ve bunun senin hayatına dokunmasına, içindeki bir şeylerle örtüşmesine ne kadar sevindiğimi bilmeni istedim… Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

