Fiksasyon madeni…

Julia Grigorieva

Şikayet etsem de değiştirmeye muktedir olmadığım şeyler vardı.

Gündelik

Küçücük şeyler.

Saçma bile sayılabilirdi, Çoğu konusunu etmez böyle şeylerin.
Anımsamaz
hele o zaman, benim için herşeydi.

Yemeden içmeden kesebilirdi beni.

Uykumu kaçırabilirdi pekala…

Sadece benim duyabildiğim kadar küçüktü,
benim kuruntu eşiğimin içinde
konuşamayan canlılarca hissedilebilirdi
ama değiştirilemezdi
atom çekirdeğiydi onlar,bölünemezlerdi.

Ellerimle parçaladım ve dönüştürdüm
Tehlikeliler şimdi.
Ve patlamamaları gerek…
Benim sevgili, atomik felaketlerim
Ne zaman böyle büyüdünüz de, saplantı oldunuz?

Yoksa, geç uyanmak neden bir intihar nedeni gelsin ki?

 

Yorum bırakın

Filed under Yirmili yaş fiksasyonları...

Bir Cevap Yazın

