Okyanus Odalar-11

susturucu

Roman Kahramanının, anlatıcısının arkasından iş çevirmesi ve onun dedikodusunu yaparak kendi sırlarını herkese anlatması…

Baş kadın kahraman, Filiz Toprakizi (Güneyoğlu) anlatıyor:
Severim kadınların seslerini.
Bilhassa onlarınkileri.
Şebnemi ve Sezeni…
Onlar, CD’lerimi dizdiğim rafların çıkıntısında daima dinlemek için hazır dururlar.
Bir adım önde…
Susturur onların sesleri,
sevmeyi beceremeyenleri,
yaşamayı beceremeyenleri,
hilekârları,
sahtekârları,

Söylemesi yasaklanan herşeyi onların ağzından duydum ben.

Kendimi utandıklarıma sahip çıkarken buldum .

Dağıttıklarımı toparlarken,

Kutsallaştırdıklarımı yıkarken…

Severim kadınların seslerini.
Bilhassa onlarınkileri.
Şebnem’i ve Sezen’i…
Rafta bir adım önde dururlar,
hayatta durdukları gibi.
Yorum bırakın

Filed under o k y a n u s o d a l a r

Bir Cevap Yazın

