Okyanus Odalar-6

bob Roman Kahramanının, anlatıcısının arkasından iş çevirmesi ve onun dedikodusunu yaparak kendi sırlarını herkese anlatması…

Baş kadın kahraman, Filiz Toprakizi (Güneyoğlu) anlatıyor:

Bazı işaretlerin benimle dalga geçtiklerini düşünürüm.  Öyle zamanlarda görünürler ki bana… Gülerim. Kızmışımdır aslında, üzülmüşümdür, acımıştır içim yani… Ama gülerim. Gelgelelim, ben mi onunla o mu benimle dalga geçmektedir bilemem…
Alaycı işaretler, bana para bulmuşum hissini yaşatırlar. Tedavülden kalkan bir banknotu bulmuşum gibi. Anlam, hükümsüzdür artık. Bir an öncesi ve bir an sonrası meselesi bu.
Bana geç kalan havadisler, şarap şişesini kucaklayıp saklayan gazete kağıtları gibi saklarlar gecikmişlik hissimi. Sonra buruşturup atarım, keşkeler çöplüğüne.
Çıktığımda oradan, asfalta yapışıp tepinerek ağlamak istiyordum. İnsan madem düşmüş, hakkını vermeli o halde diyordum. Kalk doğrul, kavgayı bırakma diyordu Bob Marley’in dumanlı sesi duvarın üzerinden. Gülümsedim. Hadi dedim, sen uçuyorsun… Biz de mi aynını yapalım… Yürüdüm.
Yorum bırakın

Filed under o k y a n u s o d a l a r

Bir Cevap Yazın

