Arabesk

Beni kendimle bırak…

Müslüm baba dinleyeceğim bu akşam,

Ağzımı bozacağım…

Bir elimde Don Perignon diğer elimde rokforla doğmadım ya…

Beni kendimle bırak,

Yoksa, söylemiş olayım -içimden başka biri çıkacak şaşıracaksın,

Tahmin bile edemeyeceğin şairlerin dizelerini

satır satır

ezberden

bağıra bağıra…

Fakaaaaaaat, okuyabilmem için şu bardağın tamamını doldur… Rica ederim (bu gece ettiğim son ricadır bu)

Ya da beni kendimle bırak…

Birkaç dakika sonra hıçkırarak ağlayacağım,

Gözyaşlarımın sesini duyacaksın gör bak…

Hafızamdan neler neler fışkıracak,

Orası kirli, kalabalık bir maden

Örtbas edilmiş suçların saklanma yeri

Kimlerin el-kiri var inanamayacaksın

Uçan balon gibi –ağırlıklarımı atarak yükseleceğim

Dinlemeyeceksen dinleme –bırak kendimle beni…

Yalnızlık senfonisini çalacağım ıslıkla

Müslüm söyleseydi onun ağzından dinlerdim, ne gam!

Klarnet, ney ve saba makamı giyindim sırtıma,

Aç gövdemi bak, ne kalabalık…

Kederin bini bir para…

Şimdi böyle tüm kent tepene geçmiş gibi bakma, gözünü seveyim…

Bakacaksan böyle, beni kendimle bırak…

Kahır topladı bu bulut ne zamandır,

Yağacak yağacak yağacak oğlum!

Bırak yağsın;

Ne var yani ıslanıver –kaçılmaz öyle her şeyden, Erkekliğin yüzde biri ol, hani farklısın ya!

Ya da gel karışalım; bizi kendimizle bırakıversin bu dünya!

Yok madem, beni bırak be!

Seni bile çekemeyeceğim aksi halde…

Bu gece uyuyanlar uyandı –gece oldu ya, işte onların zamanı!

Yorum bırakın

Filed under Lirik Teferruatlar

Bir Cevap Yazın

