Kalakala…

Beraber Yürümek, E.Ezgi Uzmansel

Aklın kaldı bende
Ve daha neler neler
Gidiş yolun doğrudur senin
Ve benim yanlış sonuçlarım
Yol kaldı bende
Dosdoğru gidip yanlışa düşmeye taahhütlü pusula
Aklın kaldı ve daha neler neler
İçrek, yanık, ilkyaz kokun
Yakalarımda
Bileklerimde
Ağzımın kenarında gülüşün
Uykun yastığımda
ve ağrın, ağrın
Gövdemin sokağında
Kahkahalar tabii-kilitli odaların penceresinde
Aynalarda su kiri gölgen
Zaman kaldı
Kıvrıla kıvrıla başa dönen
Ve giz -en yamanı da o-
Beli bükük gümüş dağlar gibi
Koca, kayalık soru imleri
Tabii adın
Kendime senin adınla sesleniyorum artık
Ela taraçasına uzanmışım gözlerinin
Bana kirpik olmak kaldı

Şimdi bana senden herşey
Ve bana ben olmaktan başka neler neler
Hepsi de sen…
Aşk yazgısının değiştiği görülmüş mü sanki!

Not: Şair değilim ben, şiirselim sadece her romantik gibi…

3 Yorum

Filed under Lirik Teferruatlar

3 responses to “Kalakala…

  1. Çekirge

    Şiirsel… Çok sevdim bu sözü, şair çok klasik ve iddialı zaten.
    Şiirsel ve romantikötesi desek daha yerinde olur.
    Çok beğendim.

  2. Tolga

    Bu şiir okunmalı…

  3. Ayla

    O kadar duru yazmışsınız ki… Çok etkilendim.

Bir Cevap Yazın

