İmkansız Aşk!

by: Julia Grigorieva

Ciddiyetsiz kravat gibiyim,
Mutsuz bir kahkaha,
Yürüyen tezadım ben,
Hem de tutarlılığı bu kadar severken.


***

Ama söyle bana
Dünya hakkında hakikati konuşan her ağız pislenmiyor mu?
Zira çirkeftir her köşe başı,
Ölmeye koşmuyor muyuz yaşadığımız her dakika?
Uyumak üzere uyanmıyor muyuz güne,
Ve acıkana dek doyurmuyor muyuz karnımızı?
Ve şimdi, şu dakika gecikmiş değil miyiz düne?
Barışı yaşatmanın savaşına tutuşan bizdik hani!
Konuşmak için susması gerekiyordu birilerinin…


***

Hal bu iken,
Yürüyen tezadım ben…
Üstelik tutarlılığı bu kadar seviyorum -laf aramızda-!
İşte al sana imkânsız aşk!

Yorum bırakın

Filed under Lirik Teferruatlar

Bir Cevap Yazın

