Yama

Kelly Rae Roberts

Yap bana bir iyilik… Tek parçada, tek sözcükte anlat beni. İyi de, kötü de, değişik de, evhamlı de, kafası karışık de… Bilmiyorum, deme… Bir şey söyle. Bana beni, bir sözcük ile anlat. Parçalandığımı biliyorum, ama parçalarımı tek başınayken tanıyamıyorum. Onları toplamam gerek; dağınıklığımı, yangınımın ardını, küllerimi yani… Bir boyama figürü gibi, cansız, renksiz, sabitim.

Hattım belli. Sınırım, yerim ama içim… İçim ardını gösterecek kadar saydam: yokun rengi. Savrulanları bir araya getirmem gerekiyor. Kendimi anlamam gerekiyor. Karaborsaya düşmüş zerrelerimi görürsen haber ver. Yap bana bir iyilik, bir sözcüğe ucundan hakkını vermişsem; bana hakkımı geri ver.

Kendine hafızasızım ben…

Hafızam ol.

Hayat içini kürüyor insanın. Hafifleyip, yola devam edebilme olanağı da belki bu yok edişte. Ölüm denilen şeyin, geniş zaman çekimi hayatın ta kendisidir

belki.

Ölürüm

Ölürsün

Ölür

Ölürüz

Ölürsünüz

Ölürler

Yeterince azaldığımızda da, Azrail –el mecbur- kapı önünde… Ama azalmak için çok erken. Bu yitim çok acımasız. Gözlerim kendime kör. Aynam ol, gözüm ol… Bir sözcük boyu olsa da ben ol. Yap bana bir iyilik be!


Yorum bırakın

Filed under Kurmacalar..., Parçalar

Bir Cevap Yazın

