Yine gel olmaz mı?

söz/ eeu

Başka dilleri konuşuyorduk

Ama ne çok konuşuyorduk

Tek kelam anlamıyordum ağzından

Ne güzel söylüyordun yalnız, şiirli şiirli

Diyeceğini şarkısından biliyordum.

En küçük yalanın yoktu

Gözünün ferinden görüyordum

Tenin gergin, ağzın yukarı bakan yay gibi

Güldüğünü bilmek için söze ne gerek.

Sırtın titriyor

Omzun iki yana iniyor

Ağladığını bilmek için söze ne gerek…

Beni sevdin sen…

Ben de seni

Uzanıp saçıma sürdün elini

Yumdun gözünü

Büktün başını

Söze ne gerek…

Daha hoş sohbete oturmamıştım ömrü hayatımda

Yine gel olmaz mı?

1 Yorum

Filed under Lirik Teferruatlar

One response to “Yine gel olmaz mı?

Bir Cevap Yazın

