Anladı da…

élena Nazzaro, ağaç-kuş-kalp

Kuşun kanadında şarkı vardı.

Duydum,

Seslendim:

“Rüzgara el çırp, çırp…”

Yaptı.

Saka yahut Arap Bülbülü…

Ağız şarkısını işitmedim.

Kondu teller üzerine

Söyleştik.

Baktı ki yüzüm ağlamak için yola çıkacak,

Bendeki gurbetliği sezdi…

Boynumu büktüm

“Yeri belli” dedi, “hep büker misin sen boynunu?”

Anlatacaktım, pek de emin değilim hani anlayacağından-

Manidar manidar uçtu…

Arkasından söyledim:

Beklersin ki patlasın tomurcuk…

Mevsimler döner, günler döner…

Sonra katmer katmer açılıverir…

İçin yanar için yanar…

Dersin ki bu nasıl ikircik…

Hüznü katlar, kenti böler…

Dönmedi- yemin billah o da dönmedi.

Duymadı, -yemin billah o da duymadı.

5 Yorum

Filed under Lirik Teferruatlar

5 responses to “Anladı da…

  1. Çekirge

    Yüksek tepeler yazdırmış bunu.. 😦

  2. Çekirge

    ve mavi kuş..

  3. side

    Canım,canım benim.

  4. kemahmyo

    çok güzel 🙂

Bir Cevap Yazın

