İki de bir


Kadın ve adamdan mütevellit

İki kişi kırdılar kapısını içimin

Şimdi –daha az önce

Yaslandılar yüreğimin iki iskemlesine

Kadın Ferit’e bakar gibi baktı gözüme

Adam Max’a bakar gibi.

Ben ikisinde bir kişiyi gördüm

Hepsinden fazla ve zordu.

O bende ikisini gördü

Bir anda azalıvermiştim.

Bir anda sırtımda paslı bir pelerin

Başka halini biliyordum yalnız

Sırım gibi

Hem de göz ayalarında tarihin her gamından en büyük pay taşıyordu.

Az gördüm suratını

Görüneceğine dair fazlasına söz vermiyordu.

İçim şekil verilmez

İçi elle tutulmaz

Akkor bir eriyik.

Yorum bırakın

Filed under Asıl mesele...

Bir Cevap Yazın

