zamansızısı

sana bir saat aldım.

zamanı oradan seyredersin.

zamansızlığı bizden.

yüreğime eğilir, tiktakları dinlersin.

Biliyorum ritimsiz

Şiddetli

Tutarsız

…arsız ve de seni isterken

Eğilirsin yüreğime, tiktakları dinlersin

Ve sol memem -Hemen yüreğimin üzerindeki-

Buruşuk bir naylon poşete benzediğinde bile

Kulağını hemen üzerinde bulmak istiyorum.

Seni zamansız, yaşsız, sonsuz

Seviyorum seviyorum seviyorum.

gelgelelim bu şiir böyle biterse eğer

klişeler külliyatına bile gidemez

yine de biliyorsun

söyleyecek bir fazla sözün daha yoksa susmalısın.

Yorum bırakın

Filed under Lirik Teferruatlar

Bir Cevap Yazın

