... , by Edgar

Bana kitaplarını ve

Ömrümün sonuna dek,

Asıl cevabını asla bilemeyeceğim sorular bırakıyorsun

Bütün cümleleri alıyorsun benden ve

Susmam için incecik bir şart.

Tüm bunlar koca bir yalan olsa

Keşke beni dünyanın en büyük budalası yerine koymuş olsan

Sana yemin ederim, daha çok severdim seni.

Aklımın itibarından daha mühim yaşayabilmen

Ama “dilediğince yaşamak” kadar “dilediğince ölebilmeyi” de saydırdılar,

Başka türlüsü için artık çok geç.

Saygı duyabilmenin mesuliyeti

Diğer hepsinden daha yeniymiş

Bunu şimdi, bu suskunluğun acemiliğinden çıkarsıyorum.

İçimde başka türlü ve aramızdaki bütün sözlere ihanet eden

Seni ölümden ve “mutluluktan” alıkoyabilecek bildik cümleler, şeyler, fiiller.

Allah beni kahrediyor.

Suskunluk ise ondan rol çalıyor.

Beni kahır kere kahır.

Şimdi ben az gördüğüm suratının o haliyle ne yapacağım?

Aradaki bu karanlık zamanı ne sonlandıracak örneğin?

Başka bir karanlığın bilgisi mi?

Yalnız mısın?

Hep yalnız mıydın?

Şimdi sen ne yapacaksın?

İkimiz de bu haritayı ilk kez görüyoruz.

bu pusulayı ilk kez.

Kaçarı yok, kaybolacağız.

Yorum bırakın

Filed under Lirik Teferruatlar

Bir Cevap Yazın

