Roman Kahramanı Olmak İster Misiniz? (Yoksa Zaten Öyle Misiniz?)

Dinamik ve eğlenceli bir serüven olsun benim canım okurlarım için dedim.

Blog sayfalarında rastlaştık… Okyanus Odalar, asıl buluşmamız oldu. Birbirimizi bir süredir tanıyoruz. Muhabbetimiz eksik olmasın…

Bir de baktım ki, benim düşlerim yazarken doğuyor… Ama yaşaması, okunmasına bağlı. Yani yazılarımı yaşatan isimsiz kahramanlar benim canım okurlarım. Peki o zaman, neden bizzat romanımın kahramanlarından biri onların arasından çıkmasın?

“Bir kitabın kapağını aralamak, bir romanı okumayı istemek, bir maceraya kapılmak için gönüllü olmaktır. O hikayeyi yürekleriyle yaşayan insanlar,romanımın parçasıdır, içidir, ruhudur” demiştim daha önce de zaten…

Bizzat siz. Evet, sen sen sen ve sen… İçinizden biri…İçimizden biri… Suskun fakat anlatmaya hevesli.

Hepimiz ham öyküleriz biliyorsunuz… Geriye bir tek işlenmemiz kalıyor. Benim de zanaatim belli ey ahali!
Bu, küçük ve eğlenceli bir maraton… Canım okurum ve benim aramdaki teması güçlendirecek bir serüven… Peki nasıl olacak?
Okyanus Odalar romanına dair sorulacak on soruyu yanıtlayacak bin kişi arasında bir seçim yapılacak… Kapılara açılan kapılardan geçilecek yani… Eh adı üstünde serüven…
Bu seçimi inceltecek olan yine canım okurumdan gelecek bir yanıt…
“Neden bir roman kahramanı olmalıyım?”

Beni vurun, beni güldürün, kahredin, sevindirin, heyecanlandırın, şaşırtın… Beni öyle bir cümle ile ikna edin ki, sizi yazmaya mecbur kalayım… Bana içinizdeki öyküyü, bir cümle ile fısıldayın…

N e d e n siz? Neden bir roman kahramanı olmalısınız?
İşte bu soruya verilecek yanıt belirleyici etken olacak…
Bu serüvene katılmak için yapmanız gerekenler çok basit.
1) Okyanus Odalar ile birlikte çektiğiniz fotoğrafınızı facebooktaki grup sayfamıza ya da romankahramanibenim@gmail.com elektronik posta adresine gönderiniz.
2) İsminizi, soyadınızı belirtiniz ve “10 soru için hazırım” şeklinde bildiriniz.  On soruya vereceğiniz yanıtlar, bir hikaye ile bütünleşebilme şiddetinizi anlatacak bana.
3) 10 soruyu yanıtlamanızın ardından, “Neden bir roman kahramanı olmalıyım?” sorusunu yanıtlayınız.
4) 1 Haziran 2011 Çarşamba günü serüvenimizin ilk etabı sona erecek ve ilk kahramanımız açıklanacak…
5) Bu arada, yarışmaya katılan ilk 10 okur yazardan kitapları için onlara özel yakışıklı bir imza kapacak…
6) Son on okur ise verilecek olan tanışma yemeğine davetli olacak.
7) Elbette serüven süresince, katılımcılar için çeşitli sürprizler var… Bunların arasında hiçbir yerde yayınlanmamış ödüllü öyküleri okuma şansı, beş gün süren on kişilik yazma atölyesi de olacak…
8) Okurlar çeşitli kentlerden katılabilir…  Gerekli çoğunluk sağlandığı müddetçe seyahat ederek, okurlarım ile buluşabilirim. Yeter ki, sağlığımız yerinde olsun.
Elektronik Posta: romankahramanibenim@gmail.com
Facebook: Elif Ezgi Uzmansel Yazı Klübü, hayran sayfası.

Bu bir yarışma değil, beraber çıkacağımız bir serüven…

Siz hazırsanız ve istiyorsanız, sizi sabırsızlıkla bekliyorum. Bin kişilik bir zincire hazır mısınız?

Yorum bırakın

Filed under Teferruatlar

Bir Cevap Yazın

