Siz Uyurken

illustration by Raboty Moonyk

Uyuyorsunuz.

Siz uyurken masumiyeti öğreniyorum yüzünüzden

Şakaklarınız ılık bir bahçe gibi

Duaları anımsatan mırıltılarla dolu dudaklarınız,

Gündüz cebinize dolanlar dökülecek peş peşe…

Bütün dersleri rüyalardan çıkartacaksınız

Öyle beyaz uyuyorsunuz ki…

Ne kadar kızdığımı unutuyorum

Ve neye kızdığımı

Cennetin mutfağında kocaman, serbest bir ziyafet sizi izlemek

Sodalı suya yatırdıkları inatçı bir kumaşım ben şimdi,

Hem kar tanesi, sakız damlası gibi aydınlanıyorum

Hem yumuşacık, dedim ya neye kızdığımı unutuyorum. –her zaman kızacak bir şeyler bulurdum ben…

Uykunuzun orta yerine usulca sokuluyorum

Gözleriniz kapalıyken neye kederlendiğimi unutuyorum. –her zaman kederlenecek bir şeyler bulurdum ben…

 

 

Yorum bırakın

Filed under Lirik Teferruatlar

Bir Cevap Yazın

