aynı yer…

oyuk, elif ezgi

oyuk, elif ezgi

Bugünün tadı yakın geçmişim

Bugünün tadı kül, bana yangınlarımı anımsatan…

Öyle güçlü bir tat ki bu; yanma diyor… yanma aynı yerden!

Bir bulut bugün, bana dünü yağan…

İri, dolu damlalarla çarpacak etime saklanmasam…

Öyle bir çatının altına girmişim ki, beni sele sağanağa iten bir kol bugün…

Uyuyacağım;

Sonra hayat kaldığı yerden cehennem

Ben kaldığım yerden mutluluksa mutluluk, mücadeleyse mücadele,

Ben kaldığım yerden bir avuç su ise su…

Ama yeminliyim yanmayacağım aynı yerden…

3 Yorum

Filed under Lirik Teferruatlar

3 responses to “aynı yer…

  1. kırmızızeliha

    enfes bir yazı, yüreğinin diline kurban..

  2. Muazzam…… kendimden geçerek okudum. Sizin en büyük fanlarınızdanım…. kitabınız çıksa da alsam da okusam okusam..

Bir Cevap Yazın

